Δημοσιεύθηκε στην Uncategorized

Οι μαθητές του 15ου Δημοτικού Λαμίας ανακηρύχθηκαν «Φύλακες του Δάσους»

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Δασών στις 21 Μαρτίου, το σχολείο μας τίμησε την ημέρα με πλήθος δράσεων που είχαν παιδαγωγικό χαρακτήρα και συντέλεσαν στην ευαισθητοποίηση των μαθητών γύρω από τη σημασία της προστασίας των δασών και της φύσης γενικότερα. 

Οι μαθητές της Δ’ τάξης με τη συνδρομή των εκπαιδευτικών τους  δημιούργησαν τραγούδια για το δάσος και τη διαφύλαξη της οικολογικής προστασίας. Επίσης εξερεύνησαν τη φύση μέσα από τα χρώματα της ζωγραφικής, τα παραμύθια, κατασκευές με φυσικά υλικά και παιχνίδια. Παράλληλα έμαθαν σε 15 γλώσσες τη λέξη δάσος και δημιούργησαν αφίσα.

Ιδιαίτερη τιμή για το σχολείο μας αποτέλεσε η πρόσκληση της Δασοπόνου Γεωργίας Λεμπιδάκη από το δασαρχείο Λαμίας, η οποία επισκέφθηκε το χώρο του σχολείου μας την Πέμπτη 19 Μαρτίου. Μίλησε στους μαθητές για την προστασία του δάσους. Ξεχωριστή στιγμή της ημέρας αποτέλεσε η απονομή συμβολικών διπλωμάτων στους μαθητές από τη δασοπόνο, με τα οποία ανακηρύχθηκαν «Φύλακες του Δάσους».  Η πρωτοβουλία αυτή ενίσχυσε το αίσθημα ευθύνης των παιδιών απέναντι στο περιβάλλον και τους έδωσε ένα ισχυρό μήνυμα για το ρόλο που μπορούν να διαδραματίζουν στην προστασία της φύσης. 

Μέσα από τέτοιες πρωτοβουλίες το σχολείο μας επιδιώκει να διαμορφώσει ενεργούς και υπεύθυνους πολίτες, που σέβονται και προστατεύουν το φυσικό περιβάλλον. Γιατί η φροντίδα των δασών είναι υπόθεση όλων μας! 

Δημοσιεύθηκε στην Uncategorized

Ενημερωτική δράση για φυσικές καταστροφές και Πολιτική Προστασία στο σχολείο μας

Στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκε ενημερωτική δράση με θέμα τις φυσικές καταστροφές και τα ακραία καιρικά φαινόμενα, με στόχο την ευαισθητοποίηση και την ενημέρωση των μαθητών σε ζητήματα ασφάλειας και πρόληψης.

Κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης ήταν ο Αντιδήμαρχος του Τμήματος Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Λαμιέων, κ. Αχιλλέας Τζουβάρας, ο οποίος παρουσίασε αναλυτικά σημαντικά θέματα που αφορούν τις πυρκαγιές, τις πλημμύρες και τις σεισμικές δονήσεις. Κατά την ομιλία του αναφέρθηκε στα αίτια και τις συνέπειες των φαινομένων αυτών, καθώς και στον καθοριστικό ρόλο της Πολιτικής Προστασίας στην πρόληψη, την ενημέρωση και την προστασία των πολιτών.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στα μέτρα αυτοπροστασίας που πρέπει να γνωρίζουν οι μαθητές και οι πολίτες γενικότερα, ώστε να μπορούν να ανταποκρίνονται με ψυχραιμία και υπευθυνότητα σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.

Οι μαθητές παρακολούθησαν την παρουσίαση με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, συμμετείχαν ενεργά στη συζήτηση και έθεσαν ερωτήματα και προβληματισμούς, δείχνοντας έμπρακτα το ενδιαφέρον τους για θέματα ασφάλειας και προστασίας του περιβάλλοντος.

Τέτοιες δράσεις συμβάλλουν ουσιαστικά στην καλλιέργεια κουλτούρας πρόληψης και υπευθυνότητας, ενισχύοντας τη γνώση και την ετοιμότητα της σχολικής κοινότητας απέναντι σε φυσικές καταστροφές

Δημοσιεύθηκε στην Uncategorized

Εορτασμός 25ης Μαρτίου

Την Τρίτη 24 Μαρτίου 2026 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η σχολική γιορτή για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου. Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ΄ τάξης, με αίσθημα σεβασμού και υπευθυνότητας, τίμησαν το μήνυμα του αγώνα για ελευθερία και ανέδειξαν τη σημασία της ιστορικής μνήμης. Μέσα από θεατρικά δρώμενα, αφηγήσεις, ποιήματα και τραγούδια, μας μετέφεραν στο πνεύμα της εποχής και πρόβαλαν τα διαχρονικά ιδανικά της ενότητας, της θυσίας, της ελευθερίας και της αγάπης για την πατρίδα. Την επιμέλεια της εορτής είχε η δασκάλα της τάξης κ. Γούτσια Κωνσταντίνα.
Χρόνια πολλά!
Χρόνια πολλά Ελλάδα μας!

Δημοσιεύθηκε στην Uncategorized

Συμμετοχή στη δράση «ευ αγωνίζεσθαι»

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ΄ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν με ιδιαίτερο ενθουσιασμό στη δράση του Δήμου Λαμιέων, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας και τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Φθιώτιδας, με τίτλο «Καρφώνουμε τη Βία» – «Σουτάρουμε τη Βία».

Στο πλαίσιο της δράσης, οι μαθητές και οι μαθήτριές μας συμμετείχαν στο τουρνουά βόλεϊ Δημοτικών Σχολείων, το οποίο πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 11 Μαρτίου 2026 στο Κλειστό Γυμναστήριο Χαλκιοπούλειο, με στόχο την καταπολέμηση της βίας στους αθλητικούς χώρους και την προώθηση των αξιών του αθλητισμού.

Μέσα από τις αθλητικές δραστηριότητες και τα διαδραστικά παιχνίδια που διοργανώθηκαν, τα παιδιά βίωσαν στην πράξη τη σημασία της συνεργασίας, του αλληλοσεβασμού, της ομαδικότητας και του «ευ αγωνίζεσθαι». Παράλληλα, συνειδητοποίησαν ότι ο αθλητισμός αποτελεί ένα σημαντικό μέσο έκφρασης, επικοινωνίας και ειρηνικής συνύπαρξης, τόσο εντός όσο και εκτός των αγωνιστικών χώρων.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες για την υπεύθυνη στάση, τη συμμετοχή και το αθλητικό τους πνεύμα, καθώς και στους εκπαιδευτικούς και τους διοργανωτές για την άψογη υλοποίηση της σημαντικής αυτής πρωτοβουλίας.

Δημοσιεύθηκε στην Uncategorized

Αποκριάτικες δραστηριότητες την Τσικνοπέμπτη

Με αφορμή τον εορτασμό της Τσικνοπέμπτης, την Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2026 πραγματοποιήθηκαν αποκριάτικοι χοροί από όλες τις τάξεις του σχολείου, καθώς και ο χορός «Γαϊτανάκι» από την Ε’ και Στ’ τάξη. Την επιμέλεια των αποκριάτικων δρώμενων είχε η γυμνάστρια του σχολείου μας, κ. Μπουρνέλη Σοφία. Στο τέλος της εκδήλωσης συμμετείχε και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, ο οποίος προσέφερε κεράσματα σε μαθητές και γονείς.

Δημοσιεύθηκε στην Uncategorized

«Τροφή για Δραση» στο 15ο Δημοτικο Λαμιας

Την Τετάρτη 28/1 πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία ομιλία για την διατροφή και την άσκηση σε μαθητές όλων των τάξεων του 15ου Δημοτικού σχολείου Λαμίας.

Στο πλαίσιο του προγράμματος  “Τροφή για Δράση”  του Υπουργείου Υγείας και της Unicef η Διαιτολόγος και συνεργάτιδα του Ευρωπαϊκού Κέντρου για την καταπολέμηση της παχυσαρκίας Βαλεντίνη Ρίζου, σε συνεννόηση με τον διευθυντή του σχολείου κ. Βασίλη Υφαντή, μίλησε στους μαθητές για συμπεριφορές που αφορούν την ομαλή ανάπτυξη των παιδιών και το υγιές βάρος.

Οι 4 βασικές συμπεριφορές που συζητήθηκαν είναι η κατανάλωση νερού για επαρκή ενυδάτωση, η μείωση των καθιστικών δραστηριοτήτων (ενασχόληση με οθόνες), η κατανάλωση ισορροπημένου πρωινού και ενδιάμεσων γευμάτων καθώς και η καθημερινή σωματική δραστηριότητα.

Το ενδιαφέρον ήταν μεγάλο και οι ερωτήσεις των μαθητών και των δασκάλων έκαναν την ομιλία διαδραστική!